Hatalı olduğunu anlamak ve özür dilemek sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür. Sigmund Freud
1K
··3 alıntı·
16,3bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Söz Freud'a ait değil muhtemelen. Instagram ya da Facebook'ta Freud'un fotosunun altına üstüne yazılan sahte sözlerden biri gibi duruyor. Çünkü Freud'un etik gibi bir derdi yoktur. Ahlaki dersler vermez. Verenleri de samimi bulmaz. Özür dilemeyen insanlara "beyinsiz" demez. O daha çok insanın kusurlarından bahseder.
Kadir ÜZÜMCÜ
Gönderi Sahibi
Burak Beyhatun Freud a ait bir kitap alıntıaı görüyor musun kitaptaki cümleyi freud a ait zannetmiş olamam mı
İyi insan olmanın akıllı olmakla bir ilgisi olmadığını defalarca gördüm. Akıllı insan olmak erdemli insan olmak demek değildir. Tarihte akıllı insanlara bir bakarsanız çoğunda erdem yoktur. Karısıyla didişir huysuz tiplerdir..
Telafi edilebilir hatalar yapmak da sadece beynini kullanabilen insanlara özgüdür.
Çok doğru