Peyami Safa’nın okuduğum ilk kitabı oldu. Okurken Peyami Safa’nın güzel kaleminin hikayeyi oldukça zenginleştirdiğini hissettim. Aynı zamanda kitabı okurken Peyami Safa’nın hayatı ve psikolojisi hakkında pek çok şey öğrenmiş oldum. Ben çok zevk alarak okudum. Size de öneririm.