İlk edebi romanımız olan bu kitap hakkında fikirlerimi belirtmek istiyorum. İlk olarak kitap çok uzun bir Çamlıca tasviri ile başlıyor. Kitap boyunca olaylar ilerlerken yine aynı şekilde uzun betimlemelerle karşılaşıyoruz. Olay örgüsü akıcı bir şekilde gerçekleşse de yazı dilinin bir tık ağır olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca yazarın kitapta Tanzimat Dönemini açıkça yansıttığını düşünüyorum. Tavsiye ederim.