Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 15 Nisan 2023 19:57 Tüm hayvan sever ve özellikle de kedi severler buraya...
"Kediler doğalarına kulak vererek yaşarlar, insanlar ise doğalarını bastırarak."
Felsefe ve edebiyatın kullanılarak kedice yaşamanın anlatıldığı ve hayata kedilerin gözünden bakmamız açısından güzel bir eser olmuş.Kedilerin binlerce yıl önceden hangi alanlarda kullanıldıkları veya orta çağ döneminde şeytan olarak görülüp toplum önünde işkenceler yapılmasından başlayan güzel bir kitap.( İşkence güzel demiyorum, yanlış anlaşılması.)
Kitabın ortalarında biraz felsefi kısımlar derinleştikten sonra devamında insanlar ve kedileri kıyaslayarak ilerliyor...
" Şüphesiz, kedi olmanın nasıl bir şey olduğunu bilemeyiz. Tıpkı başka bir insan olmanın da nasıl bir şey olduğunu bilemeyeceğimiz gibi."