Puan vermedi·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Temmuz 2017 03:24 Beni Kafka'nın dünyasına çeken ve az sayfada çokça şey ifade ederek sözün özünü gösteren, kitaptan aldığım zevk kadar kitabın yorumlarını okurken de zevk aldığım bir kitap.Kesinlikle okunulmalı