10/10
·57 syf.··
Beğendi
·
2023 28. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2023 00:00
Bu harika kitabı bugün bitirdim. Anton Çehov'un okuduğum ilk kitabıdır. İçinde 2 hikaye mecut. Bahsedecek olursam, Saşa'nın desteğiyle sevmediği biriyle evlenmekten vazgeçip, evi terkedip bağımsızlığını kazanan Nadya'nın hikayesinin anlatıldığı Nişanlı. Hikayeyi çok beğendim. Nadya mücadelesinde haklıydı ama keşke Andrey ile konuşup onu öyle terketseydi. Hoş durmadı o kısmı sadece. Saşa'ya çok üzüldüm bunu sebebi hasta olmasıydı. Bir başka hikaye de Edebiyat öğretmeni Nikitin'in sevdiği kız Marya ile evlenip mutlu olduktan sonra varoluşsal krize girmesini anlatan Edebiyat Öğretmeni. Nikitin'e mutlu olduktan sonra girdiği kriz dolayısıyla sinir oldum, mutluluk battı herhalde ona ve onu hala okumakta olduğum "İçimizdeki Şeytan" romanındaki Ömer'e benzettim onu tabii farklılıkları da mevcut. Marya'ya tek bir yerde sinir oldum o da Evlerine gelen erkeklerin evlilik için geldiği fikrine kapılmasıydı. İki hikayeyi de çok beğendim ama Nişanlı'yı daha çok beğendim. Rus Edebiyatı sevenlere tavsiye ederim.
Edebiyat
NişanlıAnton Çehov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20241,918 okunma
··
419 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.