·415 syf.····Okunma: 18 Nisan 2023 18:37 Ve karşınızda hayatım boyunca okuduğum en iyi kitap. Sonlara doğru gözlerim doldu diyebilirim. Bi kurmaca evren arasında insanın içine işleyen alt metinler karşılıyor sizi. Kitabı okuduktan sonra tam da şu an yaşadığım an için mutlu oldum. Benimle aynı zamanda yaşayan insanlar, ailem, arkadaşlarım… Şu an hala birlikte olmak için zaman varsa bunun için mutlu oldum. İncelememi kitabın ana karakteri Nietzsche’nin şu sözüyle bitirmek istiyorum: “Ölümün son iyiliği, bir daha ölümün olmamasıdır.”