Mitolojiye merak saranlar için tanrıların ve titanların arasındaki mücadeleyi tragedya şekilde sunulması akıcı bir şekilde okunmasını sağlamış.Eyüboğlunun da savunduğu gibi oynamaktan ziyade okunması için daha uygun bence. Okurken yapıt hayal dünyamızda canlanıyor. Prometheus ve Okeanos arasında geçen konuşmalar üzerinden kurguya hakim oluyoruz