Ölmek hiçbir şeydi . El Sordro 'nun ölümle ilgili bir korkusu yoktu ,ne de ölümle ilgili bir görüntü vardı kafasında. Ama yaşamak, bir tepenin yamacında rüzgârla salınan bir buğday tarlasıydı . Yaşamak , gökyüzünde dolanan bir atmacaydı.Tahılın savrulduğu, samanların uçuştuğu harman yerinde ,tozlar içinde duran toprak bir testideki suydu yaşamak. Bacaklarının arasındaki bir attı yaşamak ,bir bacağın altındaki karabinaydı,bir tepeydi,bir koyaktı
··1 alıntı·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.