10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2017 7. kitabı
Elinize aldığınızda bırakmak istemeyeceğiniz kadar güzel bir kitap . Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bana yapmam gereken ne varsa onu hatırlattı içimde kocaman bir umut ışığı yarattı. Çok gezen değil çok okuyan bilir diye bir laf var hani bugün o lafın gerçekten doğru olduğunu anladım. Okuyarak öğrendim bazı şeyleri ve hep okumaya devam edeceğim..
Edebiyat
SınırBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20186,9bin okunma
··
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.