- Oldukça karanlık ve karakterlerin psikolojisinin derinliklerine nüfuz eden bir çizgi romanla karşı karşıyayız. Yalnız çizgi romanda beğenmediğim şey hikayenin hemen hepsinin televizyon ve medya kullanılarak yansıtılmış olması. Bu bana çok sıkıcı geldi bir noktadan sonra. Ama Batman'in içinde bulunduğu ruh halini çok iyi yansıtmış orası kesin. Ayrıca içinde bir de Joker'in resmen şov yaptığı bir yer var. ;)