Üstünkörü anlatılmış bir hikaye gibi atlaya atlaya gidilmesi dışında olay örgüsü güzel. Yazarın farklı bir anlatım tarzı var. Daha önce “Semerkand” kitabını okumuştum. Yine aynı şekilde Ömer Hayyam ile ilgisi bakımından kitabı beğendim ancak yazarda okuyucuyu tatmin etmeyen ve ne olduğunu çözemediğim bir amatörlük mü desem acemilik ya da kabiliyetsizlik mi desem bilmiyorum ama bir eksiklik mevcut.
Ayrıca bunun farkına yalnızca ben mi vardım ondan da bihaberim lakin Serenad ile arasında aşırıya kaçan bir benzerlik gözüme çarptı. Otel odasında kahramanın hikayesini anlatması vs. gibi benzerlikler.