Bitirdiğinizde ben ne okudum şimdi diye düşündüren, kısacık olmasına rağmen yüzlerce sayfa okumuş hissi veren, hayalgücünüzü harekete geçiren, resmen denizden esen o tuzlu rüzgarı teninizde hissettiren bir eser. Benim için çok keyifli bir okumaydı.
Bazı zamanlar ne kadar çabalarsak çabalayalım olacağın önüne geçemedigimizi hatta engellemek için yaptıklarımızla yaşananlara bizim sebep olabileceğimizi, herşeyin bir şekilde olacağına vardığını söylersem yanlış olmayacaktır. Keyifli okumalar dilerim.