Suç ve Ceza neden işlendiğini kitap boyunca düşündüğüm bir suçun eseri. Kitabın, okuma buyunca bana hissettirdiği duyguyu “insanın anlam arayışı” diyerek ifade etsem bence yanlış olmaz. Zaman zaman kendimi karakterimizin muhakemelerine kaptırıp, çıkmazdaymışım hissine dahil oldum.
Oldukça yoğun bir anlatımı var ama ilginçtir ki Raskalnikov’a sırtınızı dönüp gidemiyorsunuz. Ona çok kızdım ama ben olsaydım yerinde n’apardım? Bilmiyorum