"Belki de gökyüzü, insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel..''🌺
··4 alıntı·
12,8bin Gösterim
27 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yer yüzü de çok güzel, ama bu kirliliğe sebep olan insanları Allah ıslah etsin
Allah yazıyor dikkat edin görürsünüz.
@Parlaksiyah “ZAM” da olabilir hahsjsjjd
Zeynep
Gönderi Sahibi
Aynn.🌺
Yav hele hele lafın güzelliqına baq
Ya da Mavi 💙 olduğu için...
Zeynep
Gönderi Sahibi
Olabilir.😊