Geçmişteki yanlışlıkları/mızı bilmek ve kalp ve dil ile tevbe etmek yetmez, onlara ancak şimdiki (benzer deneyimlerimizdeki) tavırlarımızla karşı durabiliriz, böylece geçmiş yanlışlarımızla aramızı açabiliriz. Böylece söz konusu eski yanlışlarımızın kötü sonuçları da bizi bulmaz.
Diye düşündüm, düşünüyorum.