Kitabı çok beğendim .Çocuklukta annemiz ile aramızdaki ilişkinin ömür boyu yaşamimiza nasıl yansidiğini çok iyi anlatıyor .Duygusal İhmal ve İstismarın çocuklukta bizleri nasıl da yaraladığını ve bunların izini yaşam boyu taşidiğimizi çok güzel anlatmış .