Kitap gerçekten de el üstünde tutulmayı hak ediyor. Okurken insana en ufak bir sıkıntı vermiyor. Kelimeler, cümleler özenle seçilmiş. Kendinizi kitabın içerisinde buluveriyorsunuz. Kitabın içindeki olay da gerçekçilik yönünden oldukça başarılı. Raif Bey ile beraber efkarlanıp Kürk Mantolu Madonna ile birlikte ölüyorsunuz. Türk edebiyatının bu önemli eseri en az bir kere okunmalı.