·88 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2023 20:24 Stefan Zweig 'in 4 hikayesinin olduğu bir kitap. Murebbiye hikayesi kitaba ismini verse de kitapta en beğendiğim hikaye o değildi. Beni derinden etkileyen , duygulandıran hikayesi Geç Gelen Özür hikayesiydi. Masum bir hayranlığın ileride güzel sonuçlar doğurduğunu görüyoruz. Aynı zamanda mutluluğun insanı her şeyden daha çok dinlendirdiği ve huzurlu kıldığını. Okumanızı tavsiye ederim. Sadece bu hikayeyi bile okuyabilirsiniz. Diğer hikayeleri çok sevdim diyemem. Murebbiye hikayesinde ise zengin bir ailenin çocuklarına eğitim veren genç bir mürebbiyenin , yine aynı ailen içinden biri tarafından kaldırılması, hamile kalınca da tüm suçun bu genç kadına kalmasını anlatıyor. Bir oturuşta bitebilecek bir geçiş kitabı.