“Oydu. O yaptı “
10/10
·56 syf.··
2023 33. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2023 16:33
Okurken tüm anlatılanları yaşamış kadar oldum diyebilirim. Gerilim dolu bir polisiye kitabı. Anlatımının muhteşemliğini, kelimelerle ve cümlelerle oynayıp ortaya harika bir betimleme şöleni sunduğunu söylemeliyim. Kitaba bayıldım. Satranç kitabından sonra okuduğum en iyi kitabı diyebilirim. Hem konu bakımından hem de anlatım bakımından gerçekten çok çok başarılı.
Edebiyat
O muydu?Stefan Zweig · Can Yayınları · 20236,7bin okunma
·
239 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İncelemeniz bende kitabı alıp okuma isteği uyandırdı. Teşekkürler hanımefendi
Сэрэн OНЧЮ
Gönderi Sahibi
😂 ya kuzennn ahhahaha