Yaşamak
Kitapta her duyguyu yaşıyoruz. Fugui'in ailesinin, yakınlarının yaşadığı her şey yanımızda oluyormuş gibi hem sevinip hem üzülüyoruz. Hayat böyle bir şey işte hem hüznü hem sevinci her şeyi görüyoruz. Olan biten her şey herkesi kapsıyor.
Kimi mutluyken kimi üzgün oluyor. Bir yerde düğün varken bir yerde cenaze kalkabiliyor. Kimin önce kimin sonra gideceği belli değil.
Alın yazısı diye boşuna demiyorlar.
Kader bu kadar da olmaz diyoruz ama oluyor işte.
İnsan kendini vezir de eder rezil de eder diye boşuna dememişler.
Olay kurgusunu beğendiğimi söyleyebilirim. Çocukları arkadaşları ve eşiyle olan konuşmalarıyla bazen düğümleniş olduğunu söylemeden duramayacağım.
Aile her şeydir.