Bir çocuğun hayatı ailenin elindedir. Onu iyi ya da kötü şekilde kullanmak onların vicdanına kalmış. Küçük çocuk yaramazlık yaptığında dövülmelimi sence? Kesinlikle hayır, bu gün onun hevesini kırıyorsan yarın o çocuk neden hiç ses çıkarmıyor diye isyan edemezsin. Buna hakkın yok. Güvendiği ya da sevdiği şeyleri onun elinden alarak kısıtlayamazsın. Bunlar parayla alınacak şeyler değil ki.