Zeze

Zeze
@Zeyneb7470
Kitaplar insanlardan kaçış yoludur ama en güzeli...
Hayatta yanlış yaparsan seni uyarmak yerine hep cerime yaparlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annem
O kızla konuşmayacaksın! "..." gruptan çıkıldı "..." kişisi silindi/engellendi! Telefona çok bakıyorsun! Kalk biraz bana yardım et! "Youtube,google,... "silindi hepsi! "Biz çok iyi ebeveyiniz çocuğumuza"
Çok eziyet çektin be, dedem. Ama keşke mücadelemizin zaferi de olurdu. İyi uykular hayatımın kahramanı, iyi uykular...
O gün, ölüm günün
Elimi kalbine koydum, dede. Atmadı, o az da olsa atan kalbin bu sefer çok sessizdi. Sen gittin ,dedem. Ama arkandan ne kadar ümit apardığının farkında değilsin.
Biri gelip düşüncelerimi sorsa, yemin ederim cevaplayamam. O kadar kalabalık ki, sözcük bulup cümle kuramam.