Zeze

Zeze
@Zeyneb7470
Kitaplar insanlardan kaçış yoludur ama en güzeli...
Çok şey bilip de susmanın ağırlığını taşır sözlükler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgili Dost, Herkesin seviyormuş gibi yaptığı, ancak sevginin ne olduğunu pek az kimsenin bildiği bir zamanda yaşıyoruz. Belki de bütün zamanlar böyledi.
...Sevgili dost, insanlar birbirlerine mektup yazmalı. Çünkü mektupta sesin tonu belli olmaz. Çünkü metup düşünülerek yazılır. Söylediklerimizin üstü çizilemez. Çünkü söylediklerimiz dinlenmeyebilir, sözümüz kesilir veyahut o anda içeriye biri girer, okunan mektupsa mutlaka tamamlanır...
"Sevgili dost, Buraya umutlu günler koydum. Şimdilik uzak gibi görünüyor ama Kimbilir birazdan uzanıp dokunuruz belki de."
Sevgili dost; Bana bencilce hareket ettiğimi söyleme sakın. İnsanlara güvenimi kaybettim.