Yazıldığı dönemde çok ses getirmiş olan bu kitabı ikinci kere okudum. ikinci okuduğumda ise ilk okuduğumda fark etmediğim yerleri fark ettim. Bunlardan birincisi Zeze ile ne kadar benzediğimizdi. Küçük bir çocuğun duygularını süzgeçsiz bir dille anlatan yazarı epey tebrik etmek lazım çünkü yazar bu kitabı yazdığında 48 yaşındaymış. Çerez kitap niyetine okurken eminim Zeze ile yaşlı adamın arasında geçen bazı diyaloglar sizi düşündürecek. Aralarındaki ilişkiyi anlamaya çalışırken de dakikalarınız akıp geçecek.