Kitabın incelemelerine baktığımda iki farklı yol var. Birisi beğenmiş diğeri rencide etmiş. Ben bunun hakkında bir şey söyleyemem ki. Kitap hakkında olumlu, ya da olumsuz bir şey söylesem sizinkiyle üst-üste düşmeye bilir. Kendi kararınız, kendi fikriniz olsun. Sonuçta hiç kimse aynı düşünmüyor ve aynı şeyleri sevmek zorunda değil. Okuyanlara da iyi okumalar.