Dizisinden biraz fikir edinerek başladığım bu kitabı okurken ciddi anlamda bazı şeylerin farkına vardım. Türkiye'de yaşayan her insanın bir süre için Neriman gibi doğu-batı arasında sıkışıp kaldığını söyleyebilirim. Bazı şeyleri yerine koyarken Neriman, kendinden olan şeyleri de kaybetmeye başlıyor ve bence bu romanın en güzel özelliği de bunu bize yansıtış şekli. Detaylarla bize bunu fark ettiriyor. Çerez kitap niyetine.