Seri içerisinde beğendiğim eğlendiğim bir kitaptı. Logan'ın değer verdiği kız için nasıl uğraştığını ve onun kalbini kazanmak için bu kadar uğraştığını görmek güzeldi. Serinin içerisinde duygularına en çok güvendiğim ve okumaktan keyif aldığım karakterdi. Yarım günde hızlı bir şekilde bitirilebilecek ve bittiğinde aklınızda hoş bir şekilde kalacak bir kitap. Böyle güzel seven, birbirlerine değer veren karakterleri görmek çok güzel.