Kimise öldürmek güc ister.Bu fizikle değil,akılla yapılır.Ne zaman,nerde diye bir kavram yoktur.Öldürmek istersen öldürürsün.Ahlakı olmayan insan öldürür.Ahlakını yitirdiğin an öldürür insan.Puaro yine bir aile davasında kendini kanıtladı.Bir Hakim derdi ki,”Bütün davalar da suçlular her zaman bir-birinin yakınıdır”
Yani bizi öldürmek isteyen dışardan gelmiyor.İçinizden olandan sakının,çünkü dışarıda hep güneş doğacak…