İki uç yaşam arası gel-gitler. Daima bir arayış içinde olma hali... Her insan gibi nefsiyle olan mücadelesini kaleme almış aslında. Yaşadıklarını anlıyorum. Her türlü imkanı varken tasavvuf yolunda ilerlemek zordur. İnsan o yola girdiğini sanıyor hâlbuki onlar tutup çekiyor bizi. Yaşamayan anlamaz bu sırları. Yaşadığı bocalamalar, hayatının akışı bence okunmaya değer en azından yazarı anlamak için bitirdiğim ilk kitabı.