Anlaması kolay fakat üzerine düşündürecek ve araştırmaya itecek bir konu ilgi çekici bir biçimde işlenmiş. Filminden haberdar olsam da daha önce izlememiştim. Yazar eseri hızla yazdığını belirtmiş, zaten çabuk bitirilmek istenmiş olduğu belli olsa da konu itibariyle ben anlatımı yeterli de buldum. Gerçi uzun bir roman da olabilecek bir eser. Dr. Jekyll, tüm insanların aslında "iki kişiliği olduğu"ndan bahsediyor. Bir kişilik bölünmesi vakasını okuyoruz. Filmini de izleyeceğim.