Öncelikle kitapta yazıldığı dönemin etkisinden dolayı bir çok Osmanlı Türkçesi kelime vardı buna rağmen oldukça akıcı bir kitaptı. Kâh üzüldüm kâh sinirlendim. Hikayenin sonunun biraz yarım kaldığını düşünüyorum. Sanki yazar bizim devam ettirmemizi istiyor gibiydi. HandanHalide Edib Adıvar