Çocuk istismarı ile ilgili çok kitap olabilir ama bu kadar vurucu olanını okumamıştım. Çünkü önceki kitaplarda olay anlatılıyor kötü bi olay tamam bitti diyorsunuz başka bi olaya geçiyor… Ama bu kitapta öyle değil. Yazar size yaşadıklarını her zerresine kadar hissettiriyor..5 yaşında yaşadığı bir olayın 50 yaşında etkilerine kitap boyunca tanık oluyorsunuz ilmek ilmek ….