·157 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2023 10:49 Sevgili Ali Ural'ın bu eserinde okuduğu 22 kitabın tahlilleri mevcut.
Kitap kapağının tasarımını şimdi anlayabiliyorum, her yazdığı kitap tahlilinin çağrışımı aslında.
Kendisine has anlatımı ve üslûbu ile ayrı bir güzelleşiyor okuduklarımız.
Okuduğum ortak kitapların tahlilleri tabii daha bir anlamlı geldi, "aa bende öyle düşünmüştüm, farketmiştim ...", "Hiç öyle bakmamışım olaya" vs... gibi düşüncelerle okuveriyor insan o satırları.
Kısa bir anlatım söz konusu olduğu için insanı sıkmıyor hiç, aynı zamanda dolu dolu satırlar karşılıyor okuru.
Öyle altı dolu ki her cümlenin, yazarın bilgisine gıpta etmemek mümkün değil.
Ali Ural kalemini sevenlere tavsiyedir, ama tanışma kitabı olarak tavsiye etmiyorum 'Posta Kutusundaki Mızıka' ile tanışabilirsiniz mesela.
Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle,
Vesselam