Kirke'yi ilk gördüğüm an okuma kararı aldım. İyi ki de almışım... Mitolojiyi seviyorsanız ya da öyküleri bu kitap tam size göre! En hoşuma giden yönlerinden birisi olayları Kirke'nin ağzından anlatmasıydı.
Onun insandan çok bir tanrıça gibi düşünmesi özellikle ilgimi çekmişti çünkü bunu yapmak bir insana göre zor. Yazar gerçekten başarılı bir iş çıkarmış.
Kirke'nin saldırganlığı, insanlara olan bakış açısı ve oğlu için yaptığı fedakarlıklar...
Umarım okurken aklınıza ben gelirim.