Uzun süre okumak istediğim bir kitap olmasından mı bilmem ama umduğum gibi değildi. Sonunda bir boşluk oluştu bende. Bu kadar mıydı? diye bir düşündüm. O kadar da abartıldığı gibi değilmiş...
Olay şöyleki derin bir felsefe içeriyor. Eğer o felsefeyi fark ederseniz vay anasını diyorsunuz. Tavsiyem, kitap hakkında yazılan yazıları okumanız ve kendi bulduğunuz fikirlerle çatıştırıp ortaya yeni fikirler çıkarmanız. Ancak bu şekilde zevk alabilirsiniz.