Puan vermedi·176 syf.··
2017 10. kitabı
Fatih abiyi çok sevmeme rağmen roman yazmak ona göre olmadığını anladım. Hemen bitirdim ama oldu bitti olmuştu. Beğenmedim. 10-18 yaşındaki bir bireyin bile yazabileceği derecede basitti. Ama bu alıntıyı yazmadan duramayacağım "Ne garip vuruyor beni geçmişim, hem de onca uzaktayken. "
Edebiyat
HasbelkaderFatih Yağcı · İndigo Kitap · 20221,534 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.