·286 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Temmuz 2017 02:07 Kolay kolay kişisel gelişim sevmeyen; ayrıca hiç okumayan biri olarak bu kitabı baya sevdim. Kitap hem eğlenceli hem öğretici. Okurken gülümseten kısımları fazlasıyla mevcut. Normalde kişisel gelişim sevmeyen kardeşlerime tavsiye verebilirim;
"Bu kitabı okuyun fakat her zaman değil ara ara boş vakitlerinizde. Her zaman okursanız sıkılabilirsiniz ve kitabı fırlatıp atabilirsiniz. Ara ara okuyun ama bitirin. Bitirilmeye değecek bir kitap olduğunu düşünüyorum."