Stefan Zweig okumak için ne kadar da geç kalmışım. Satranç'da da bu kitapta da müthiş psikolojik çözümlemeler var. Nasıl olur da bir kadının duyguları bir erkek tarafından böyle içten, insanın yüreğine işleyen bir şekilde kaleme alınır, hayranlık verici. Çok kısa ama etkisi çok kuvvetli bir kitap. Çantanıza atıp kısa bir yolculukta keyifle okuyabilirsiniz. Gelsin sıradaki Zweig kitaplarım !