#k:51Buradaki inceleme yazılarını okuyup değerlendirdikten sonra kitabı okumaya karar verdim. Ancak;hayal kırıklığına uğradım yalnız şunu belirtmeliyim ki; herkesin damak tadı da farklıdır bu kitabı çok beğenerek okuyanlar vardır ama kurgusu bir polisiye-cinayet romanına göre oldukça basit ve sığ kalmış benim yorumum ve değerlendirmem bu yönde.Bana değer katan, heyecanlandıran,iyi duygular uyandıran ve bilgilendiren kitaplar olmadığı zaman, zaman kaybetmek gibi geliyor (romanlar da çok güzel bilgiler ve iyi duygular uyandurabiliyor)Goodreads...