•dandelion wine•
@teukiebusra · 3yıl
Takip Et
İlk kitabı bitirmiş bulunuyorum gayet güzel başladı…
•dandelion wine•
@teukiebusra
·
note to myself
Bu hafta bir maraton yapmaya karar verdim. Kendime not olsun diye buraya yazıyorum.
Cehennem
İntikam
Mafya
serisini okumayı ve Etiğe Giriş’i bitirmeyi düşünüyorum. Fingers crossed 🤞🏻
4 beğeni
·
1 alıntı
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap