İlk kitabı bitirmiş bulunuyorum gayet güzel başladı…

•dandelion wine•

@teukiebusra
·
note to myself
Bu hafta bir maraton yapmaya karar verdim. Kendime not olsun diye buraya yazıyorum. Cehennem İntikam Mafya serisini okumayı ve Etiğe Giriş’i bitirmeyi düşünüyorum. Fingers crossed 🤞🏻
·1 alıntı·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.