9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2017 3. kitabı
Yazarın okuduğum ilk kitabı..Açıkçası çok fazla polisiye gerilim türü kitaplar okuduğum için beklentimi biraz yüksek tutmuştum.Neyse ki beklentimi karşılayan bir kitap oldu..Kurgusu,gerilimi ve sürpriz sonu ile (gerçi başında tahmin etmiştim) son derece başarılı bir kitap..Bu kitaptan sonra okuduğum şizofren kitabını ise bu kitaptan daha çok beğendiğimi söyleyebilirim :)
Edebiyat
PsikiyatristWulf Dorn · Pegasus Yayınları · 201611,5bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.