Okunması Gereken Kitaplardan
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Kitap gerçekten çok güzeldi. Kitabın başlarında karakterin yaşlılık halleri vardı o yüzden başını okuyup sıkıldığım bir kitap olarak duruyordu bir köşede. Tekrar gözüme ilişti ve başladım sonlara doğru o kadar sürükleyici etkileyici bir hal aldı ki… Aşk,özlem,platoniklik,çaresizlik o kadar saf ve güzel duygularla açık açık yazılmış ki. Özellikle de sonunu okuduktan sonra “böyle olmamalıydı niye böyle bitti ki” diye düşünmeden alamıyor insan kendini… Ah Raif Efendi, Ah Maria…
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,6bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.