En sevdiğim Sabahattin Ali romanı..İnsan psikolojisi üzerine yazılmış en güzel romanlardan biri bence..İnsanı ve onun nefsini son derece net bir şekilde ortaya koyan,yazdığı karakterlerin derinliği ve gerçekçiliği ile başucu kitabı olmayı hak eden muazzam bir eser..Keşke bu kadar erken kaybetmeseydik büyük ustayı...