Puan vermedi·124 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2023 11:06 Yorumunu yazmayı geciktirdiğim bir kitap. #barışince kitaplarına bayılırım. Bu son kitabı. Sanırım üç kitabı içersinde en sevmediğim bu oldu. Mekanların anlatımı, karakterlerin karışıklığı bir türlü beni içine çekmedi halbuki bana sorarsanız #barışince tekniği diye bir teknik var ve bu kitapta o teknik biraz aşırıya kaçmış. Beklentimi hep yükselten bir yazar olmasına rağmen bu sefer o hissi yakalayamamıs. Aşırı herşey olsun demiş. Olmamıs.