Radyoloji Teknikeri olsam ne olur, Senin içini görüntüleyemedikten sonra...
İçimdekiler
Gönderi kullanım dışı
·3 alıntı·
442 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gündem olsam ne olur, sunucum sen olmadıktan sonra
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
👏🤭😎
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Ben eksik kalırsam olmaz hani;))😏😅
Bu çok iyi di 😀👍👌
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Demi😌🤭Anlayana;))👍
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 😌🌸
Ayyy çok eğlencelii 😅
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Yapmazdım da senin anesteziyi görünce sağlık damarlarım kabardı. Dedim sende bir radyoloji yapıştır😅
İyi yaptınnn insan bir gaza geliyor 😅
Sevgi Kurtuluş..
Gönderi Sahibi
Öyle oldu🤭😅