Tarih okusam ne olur, seninle tarih yazamadıktan sonra.🤭🤭🤭

Sevgi Kurtuluş..

@Svgkrtls
·
Radyoloji Teknikeri olsam ne olur, Senin içini görüntüleyemedikten sonra...
İçimdekiler
·2 alıntı·
670 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlahiyat okumuş olsam n'olur, duan olamadıktan sonra jajalalal Bir ilahiyatçı için max bu olurdu😂😂
ABİKE
Gönderi Sahibi
Yaaa süper 👍🏻👍🏻👏🏻🥰
@Asila88 😊🫶☘️
Kimya okusam ne olur seninle kimyamız uyuşmadıktan sonra (yazmasam içimde kalırdı)
ABİKE
Gönderi Sahibi
Çok güzel oldu👏🏻👏🏻👏🏻
@Asila88 😌😁
Fenci olsam ne olur, seninle deney yapamadıktan sonra 😊
ABİKE
Gönderi Sahibi
Güzellll 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
ABİKE
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 🤗🥰
Büyük sözler
ABİKE
Gönderi Sahibi
Estağfurullah hocam gırgır yapıyoruz 🤭🤭🤭
@Asila88 başka biri de benzer söz paylaşmış. Akım başlamış sanırım:)))
ABİKE
Gönderi Sahibi
@_nuruayn_ Evet hocam bende o akıma uydum azıcık 🙈🙈
Reklam
Ooo, süper 😎👏🤭
ABİKE
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 🤗🥰