ABİKE
@Abike88
Takip Et
Tarih okusam ne olur, seninle tarih yazamadıktan sonra.🤭🤭🤭
Sevgi Kurtuluş..
@Svgkrtls
·
Radyoloji Teknikeri olsam ne olur, Senin içini görüntüleyemedikten sonra...
İçimdekiler
102 beğeni
·
2 alıntı
·
670 Gösterim
10 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Nursima Keskin
İlahiyat okumuş olsam n'olur, duan olamadıktan sonra jajalalal Bir ilahiyatçı için max bu olurdu😂😂
7
ABİKE
Gönderi Sahibi
Yaaa süper 👍🏻👍🏻👏🏻🥰
1
Nursima Keskin
@Asila88 😊🫶☘️
1
Gizle
Lamia Demir✹
Kimya okusam ne olur seninle kimyamız uyuşmadıktan sonra (yazmasam içimde kalırdı)
3
ABİKE
Gönderi Sahibi
Çok güzel oldu👏🏻👏🏻👏🏻
1
Lamia Demir✹
@Asila88 😌😁
1
Gizle
Tuna
Fenci olsam ne olur, seninle deney yapamadıktan sonra 😊
3
ABİKE
Gönderi Sahibi
Güzellll 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻
1
Gizle
İlahə ✿
Süper
4
ABİKE
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 🤗🥰
1
Gizle
Yolcu
Büyük sözler
3
ABİKE
Gönderi Sahibi
Estağfurullah hocam gırgır yapıyoruz 🤭🤭🤭
1
Yolcu
@Asila88 başka biri de benzer söz paylaşmış. Akım başlamış sanırım:)))
1
ABİKE
Gönderi Sahibi
@_nuruayn_ Evet hocam bende o akıma uydum azıcık 🙈🙈
1
Gizle
Reklam
Sevgi Kurtuluş..
Ooo, süper 😎👏🤭
3
ABİKE
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 🤗🥰
2
Gizle