• Nota öğrenmemeyi tercih ediyor. Sorduklarında neden diye, musiki edebim bozulur diyor. Nota alfabe gibidir. Müziğin kendisi, yazıya geçirilmiş hali olan notalarıyla aynısı değildir. Yazı onun tutucusudur. Nota müziğin aracısıdır. Meşk etmeksizin notadan takip ederseniz tekdüze olur, kuru olur, ruhu gelmez. Notaya bakarak müzik yapmak yazıya bakarak konuşmak gibi olur. O da diyor ki, ben nağmelerin hakkını vermem için aracıyı aradan çıkarmam lazım. Kalbimin önüne herhangi bir aracıyı engel olarak koymamam lazım. Musiki edebim bozulur. Çünkü musiki samimiyet isteyen bir alemdir. Hissetmediğin şeyi aktarmaman gerekir.