Kitap bana film havası verdi.Hani biri gelir geçmişi anlatmaya başlar ya eski filmlerde.O açıdan hoşuma gitti.Şu ana kadar okuduğum kitapların içerisinden açık ara en toxic karakter Heathcliff bence.Ben bu kadar bütün duyguları beslediğim bir karakter hatırlamıyorum.Ayrıca kitabın kendisi de öyleydi.Her duyguyu barındırıyor içinde.Catherine de aynı şekilde bu arada,çok toxicti.Edgar’a çok üzüldüm.Çünkü bu olanları asla hak etmedi.Heathcliff ve Catherine ne kadar toxic olsalarda aralarındaki aşkı yabana atamam.Özellikle Catherine’nin ikisinin arasındaki aşkı anlattığı paragraf vardı.Çok beğenmiştim,paylaşırım alıntılarda.Sonunun mutlu bitmesine de sevindim.Ben okuduğum kitaplardan çok etkilendiğim için özellikle kitabın orta kısımlarında Heathcliff yüzünden sinir krizi geçirdim.Günlük hayatımda bile gergin gezdim,sonu tatlıya bağlanana kadar hahshshdjdj.