Kitabın konusu gerçekten çok çok güzel olsa da ana karakterin zorluklar karşısında bu kadar çabuk pes etmesi ve sırf insanlar ona biraz değer versin, üzülsün diye kendini öldürmesi bana biraz saçma geldi. İntiharın bir gerekçesi olamaz tabi ki ama, yaşadığı şeyler biraz daha ağır olsaydı o zaman belki ona intihar etti diye kızamazdım ama yaşadığı şeyleri Dünya da her 10 kızdan en az 2'si yaşıyordur. Dizisinde yaşadıkları daha ağır işlenmişti, bu yüzden ben dizisini daha fazla beğendim